شیرین و فرهاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شیرین و فرهاد
نوشته شده در پنج شنبه 8 اسفند 1392
بازدید : 236
نویسنده : سیامک محمودی

 

Gm      Ab                                      Cm      Gm                                                    Cm

مي خوام بگم قصه شيرين و فرهاد و من   که چه جوري شدن عاشق و دلدار همGm                        Cm            Gm                                              Cm
همه فکر مي کنـيـم عاشـقـيم اي واي مـن   ولی گول خوندیم دنیای من

Gm                             Cm    Gm                                 Cm
روزي روزگاري فرهاد من  عاشق شيرين شد اي واي من Gm                             Ab           Gm                         Ab     Gm                        Cm
دست بر قضا شيرين من جايي اسير شد اي واي من  از عشق بي خبر شيرين من
Gm                         Cm        Gm                        Cm
واي واي واي فرهاد من    واي واي واي شيرين من
Gm                      Cm    Gm                        Cm
شيرين تو دست پادشاه  فرهاد اسير يک نگاه
/> حالا ديگه فرهاد واسه شيرين من راهي نداره جز کندن کوه غم
Cm
حالا ديگه تيشه شد همراه غم اخه شيرين و مي خواد فرهاد من
Gm                                  Cm
روز و روزگاري از کوه غم

Gm                               Cm        Gm                                   Cm

پير مخوفي رفت پيش فرهاد من   پير مخوف گفت به فرهاد من
Gm                                  Ab     Gm                              Ab
شيرين تو مرده اي واي من  از حسادتش بود اون پير زن
Gm                        Cm      Gm                            Cm
حالا ديگه تيشه همراه غم   شده ديگه قاتل فرهاد من



:: موضوعات مرتبط: جدید ترین اهنگ ها , بهترین اهنگ سال , بهترین موزیک ویدو های گیتار , بهترین اهنگ سال , ,
:: برچسب‌ها: شیرین و فرهاد , شیرین وفرهاد , دانلود اهنگ شیرین و فرهاد , تبلچر شیرین و فرهاد , اکورد شیرین و فرهاد , اهنگ شیرین و فرهاد , کلیپ شیرین و فرهاد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: